MIMPI KE BINTANG TV2

Dokumentari Tv Kisaah Omara

Omara dalam Telemovie Kami Datang Nak Raya

Ke Pulau Pinang

Khamis, Mei 21, 2009

Tahniah Arzaman Kerana Dilantik Sebagai Editorial Utara Online


Tahniah kepada sahabat saya Arzaman yang baru mendapat jawatan baru sebagai Editorial UO Utara Online . Arzaman adalah seorang penulis yang aktif suatu ketika dulu dan menjadi ahli 2PnP Persatuan Penulis Negeri Pulau Pinang. Beliau mula menulis pada pertengahan tahun 1986,  sehingga  dilantik oleh BACARIA menjadi wakil mereka di Pulau Pinang. Kemudian menyertai Utusan sebelum menyertai Harian Watan. Kemuncak kejayaannya di bidang ini apabila pihak UMNO pulau Pinang ketika dibawah pentadbiran Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Datuk Seri Dr. Ibrahim Saad memberikan peluang menerbitkan buletin untuk UMNO Pulau Pinang dan selepas itu Bukit Mertajam.

Berkat kesungguhan dan kegigihan itu akhirnya Arzaman mendapat tawaran menjadi Pegawai Perhubungan Awam di Aseania Development Sdn. Bhd. Sebuah syarikat milik keluarga Datuk Kadir Sheikh Fadzir iaitu Datuk Musa Ketua UMNO Bahagian Bukit Mertajam dan diuruskan oleh Datuk Omar Fauzaur Ketua UMNO Bahagian Bukit Gelugor.

Kini Arzaman telah memiliki beberapa blognya sendiri. Antaranya - Nurzaman Online, Bicara Ummah, Warisan Melayu, Wartawan Rakyat, Misteri Cyberspace, Bomoh, Herba, Macang Bubok, Fikrah Muslim dan Citra Cinta.

Tahniah Arzaman! teruskan menulis. Saya tunggu novel yang dihasilkan tu disiapkan cepat!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan