MIMPI KE BINTANG TV2

Dokumentari Tv Kisaah Omara

Omara dalam Telemovie Kami Datang Nak Raya

Ke Pulau Pinang

Jumaat, Ogos 27, 2010

Omara Keluarkan Kembali Album Hijau Kuning Raya Sakan







Akhirnya atas permintaan ramai, saya terbitkan semula album-album tahun 90an saya dalam versi CD. Buat permulaan, album Hijau Kuning Raya Sakan dah siap saya cetak. Album yang diterbit dan dikeluarkan oleh Omara Production dalam tahun 1991 ini nyanyian M. Shariff, Piee dan Maidin.

Lagu-lagunya: Hatiku Kecewa , Duit Raya , Terkenang Semasa Lalu , Seronok , Seloka Kueh Raya dan Boria Hari Raya . Diselang selikan dengan sketsa-sketsa jenaka oleh M. Shariff, Piee, Maidin dan di akhirnya saya sendiri dan adik saya Yusof Hashim turut terlibat.

Album ini dirakamkan di Studio Channel II, Kuala Lumpur dalam tahun 1991. M. Shariff sebagai penerbit. Muzik oleh Zurah II dan pemuzik undangan Sugito dan perul. Rekabentuk grafik: Amir Awang dan Yusof M. Hashim.

Antara lagu yang paling digemari ramai dan popular dalam album ini ialah lagu 'Duit Raya' nyanyian Maidin dan M. Shariff. Irama lagu ini diambil dari Filem Andaaz iaitu Henna Bolo Bolo.

Saya gembira kerana setelah saya umumkan penerbitan ini dalam facebook saya http://www.facebook.com/profile.php?id=1309363950&v=wall&story_fbid=128717563841178#!/photo.php?pid=30837307&fbid=1364336871013&id=1309363950 ramai yang telah hubungi saya order cd ini kerana saya tidak edarkan di kedai kedai.

Kepada yang berminat ingin membelinya sila hubungi saya di talian : Omar Hashim Omara - 0134220091 atau boleh juga di email: omara353535@hotmail.com - Saya akan berikan nombor akaun, setelah wang dimasukkan saya akan hantar melalui pos laju atau pos ekspress.

SELAMAT MENDENGAR!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan