MIMPI KE BINTANG TV2

Dokumentari Tv Kisaah Omara

Omara dalam Telemovie Kami Datang Nak Raya

Ke Pulau Pinang

Khamis, Januari 22, 2009

Arzaman, Sahabat Saya Yang Aktif Buat Blog








Nurzaman atau nama sebenarnya Arzaman seorang sahabat saya yang pernah jatuh bangun, lama menghilang dan akhirnya jumpa kembali walaupun tinggal dalam Seberang Perai juga. Arzaman pernah menguruskan perniagaan Perkhidmatan Penerbitan disamping bertindak sebagai Penulis dan Wartawan Bebas. Kini bekerja sendiri disamping menjadi Penulis Bebas serta Pengurus Blog.

Kami sedar, bukan senang nak buat blog atau membuka laman web sendiri. Dua tahun yang lalu kami berdua ke Alor Star bertemu seorang perempuan bernama Ifti Liana yang telah mengiklankan dalam SepakuNet khidmat membuat web. Setelah bertemu dan membayar wang perkhidmatan, akhirnya web kami dengan nama Goodway91 telah dibuat oleh Edy (dari SepakuNet). Web bermasalah, tak boleh update. Saya cuba menghubungi mereka, tapi gagal. Setiap panggilan telefon dan email tidak mendapat jawapan. Web kami mati di tengah jalan.

Kami tidak putus asa, akhirnya kami berusaha sendiri membuka blog seperti sekarang tanpa belajar daripada sesiapa. Alhamdullilah, berjaya juga usaha kami seperti sekarang ini. Setakat ini saya hanya mempunyai tiga blog yang aktif iaitu Warisan Boria, Warisan Ghazal Parti dan Di Sepanjang Riwayat Ku.

Arzaman pula lagi hebat, tak terkira banyak blognya seperti yang saya masukkan di sini - MACHANG BUBOK NURZAMAN ONLINE MACHANG BUBOK MACHANG BUBOK NURZAMAN ONLINE BICARA UMMAH BAGAIMANA AKU MENULIS REZEKI TAK DIDUGA CITRA CINTA NURZAMAN ONLINE HERBA NURZAMAN ONLINE NURZAMAN MULTI VENTURE BICARA UMMAH KEAHLIAN RAKAN BLOG NURZAMAN JKKK FIKRAH MUSLIM WARTAWAN RAKYAT NURZAMAN ONLINE SAHABAT BLOG MACHANG BUBOK MACHANG BUBOK CITRA CINTA MISTERI CYBERSPACE FIKRAH MUSLIM BICARA UMMAH CITRA CINTA USAHANIAGA ONLINE RAKAN SEKOLAH Produk X-Lalat BICARA UMMAH KEAHLIAN SAHABAT BLOG MACHANG BUBOK MyNEWSLETTER RAKAN BLOG NURZAMAN BOMOH BAZAR IKLANEKA HUMAN INTEREST

Klik saja ke Nurzaman Online selepas itu cari sendiri link-link blognya yang lain.

Tahniah Arzaman! Teruskan. Mudah-mudahan Allah memberkati setiap usaha kita.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan