MIMPI KE BINTANG TV2

Dokumentari Tv Kisaah Omara

Omara dalam Telemovie Kami Datang Nak Raya

Ke Pulau Pinang

Rabu, Januari 18, 2012

Lukisan dan Sketch Wajah Saya dari Imuda dan Norida

                                                                               
Antara lukisan lukisan dan sketch gambar saya oleh rakan saya Imuda dan Norida Mohd Ali.

Pada mulanya Imuda lukis gambar kami Kumpulan Galapagos untuk dijadikan kulit depan dan belakang album GALAPAGOS LAWAK SANTAI yang diedarkan oleh Insictech Musicland Sdn. Bhd.. Selepas itu Imuda lukis pula beberapa gambar saya lagi dan dimasukkan ke dalam Facebook saya.

Norida Mohd Ali pula, seorang rakan FB dari Kuala Lumpur melukis dan masukkan ke dalam Facebook gambar di sebelah ini.

Diucapkan ribuan terima kasih kepada Imuda dan Norida yang sudi menghadiahkan lukisan dan sketch ini. Amat saya hargai sepanjang masa dan saya abadikan di sini.






Tiada ulasan:

Catat Ulasan