MIMPI KE BINTANG TV2

Di Sepanjang Riwayat Omar Hashim Omara

Selasa, Mac 15, 2011

Pengambaran Telemovie RTM Mencari Bidadari






Mac 2011, jadi Penolong Pengurus Produksi untuk Telemovie 'MENCARI BIDADARI' terbitan Perkasa Filem. Pengambaran dibuat di sekitar Pulau Pinang dan Seberang Perai dari 5 Mac hingga 12 Mac 2011.

Pengarah - Khalid Sulaiman. Penolong - Eyra
Skrip - Arzaman Sulaiman
Pelakon - Fizz Firuz, Irma Hasmie, Razali Buyung, Rose Iskandar dan ramai lagi.

Saya turut berlakon sebagai Hj. Kassim disamping Fizz Firuz di Warung tepi Masjid Terapung, Tanjung Bungah, P. Pinang.

Alhamdullilah, pengambaran berjalan lancar walaupun sesekali hujan. Semuanya mengikut jadual yang ditetapkan. Terima kasih Sdra Khalid, Pangyau, Tan, Eyra dan semua yang telah berikan kepercayaan kepada saya menguruskannya. Terima kasih juga kepada pelakon-pelakon yang banyak membantu di lokasi serta para krew yang baik hati. Kerja dengan tenang dan santai.

Tunggu tayangannya di RTM tidak lama lagi.

5 ulasan:

  1. Terima kasih Sdra Pak Mail..... memang manis...

    BalasPadam
  2. Saya dah lama nak tengok drama ni lepas tahu kewujudannya, tapi sebab berada di luar negara, jadi tak berkesempatan nak menontonnya. Hari tu terjumpa di Youtube, tapi ada 2 bahagian je.... Boleh minta tolong sangat 2 untuk upload semua part? Rugi la kalau drama bermesej baik macam ni tapi tgk di TV je, tak leh main ulang2 tengok. Tolong ye~

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama - terima kasih kerana meminati drama ni. InsyaAllah akan saya usahakan supaya dapat disiarkan keseluruhannya di youtube.

    BalasPadam
  4. saya pun dah lama mencari cerita ni tapi sampai sekarang masih blum berjaya...
    mintak sangat jasa baik pihak tuan untuk tayangan ulangan atau upload dekat internet..

    BalasPadam