MIMPI KE BINTANG TV2

Dokumentari Tv Kisaah Omara

Omara dalam Telemovie Kami Datang Nak Raya

Ke Pulau Pinang

Ahad, Februari 01, 2009

Darjah 4 Sek Kbgs Bagan Tuan Kechil Butterworth Tahun 1964



Darjah 4, Sekolah Kebangsaan Bagan Tuan Kechil, Butterworth Tahun 1964.

Saya harap, kawan-kawan sekelas saya yang gambar tertera di sini atau keluarga mereka bolehlah menghubungi saya kerana bercadang nak adakan pertemuan kembali di sekolah ini, di tempat yang sama dan Cikgu yang sama untuk bergambar semula seperti ini. Telefon saya - Omar - 013 4220091.

Antara nama yang saya masih ingat - Idris Zakaria, Kadir, Romainoor, Mokhtar, Aziz, Bahar, Zainal Abidin, Omar Syed Abu Tahir, Ibrahim, Che Pi, Kamal Kamaruddin, Hamid Pak Wan, Manogran, Kamaruddin Salleh, Rahim Che Ros, Yusof Md. Isa, Zaini Ismail, Ariffin Darus, Cikgu Fatimah, Norsiah Yunus, Norliah Ismail dan Insun. Setakat ini saya hanya pernah juma kembali Romainoor, Omar Syed Abu Tahir, Kamal Kamaruddin, Hamid Pak Wan, Kamaruddin Salleh, Zaini Ismail, Cikgu Fatimah, Norsiah Yunus dan Insun. Yang lain-lain tiada khabar berita....

Setakat ini beberapa orang rakan termasuk guru telah saya temui. Harap ramai lagi yang dapat dihubungi. Kemungkinan besar sekolah lama ini akan dirobohkan, saya dah bertanya dengan guru besar sekarang (2009) Cikgu Mat Jan.

Gambar Kiri - Saya semasa dalam darjah 2 (Tahun 1962)

1 ulasan:

  1. salam mamu,SKBTK ni dh nk kena roboh??terkejut saya,yang saya tau,bangunan lama ja nk kena roboh..sayangnya skolah lama mamu dan saya ni nak kena roboh dh.dah xboleh nk tunjuk kat bakal anak cucu nanti...

    BalasPadam