MIMPI KE BINTANG TV2

Dokumentari Tv Kisaah Omara

Omara dalam Telemovie Kami Datang Nak Raya

Ke Pulau Pinang

Jumaat, Januari 30, 2009

Yusmiati Dari Medan, Indonesia




Namanya Yusmiati ( atau mungkin ejaannya Yusniati ), seorang warga Indonesia dari Medan, Sumatera. Beliau yang biasa dipanggil Yus ini pernah tinggal di rumah saya di Lorong Tenggiri 5 (kemungkinan dalam tahun 1993 hingga 1997). Yus membantu perniagaan mini market saya ketika itu di OMARA, Lorong Tenggiri 3 dan juga di OMARA, Jalan Sembilang, Seberang Jaya, Seberang Perai.

Selepas Yus pulang ke Medan, saya kehilangan nombor telefonnya dan tak dapat menghubunginya lagi. Saya harap, jika Yus dan sesiapa membaca blog saya ini harap tolong berikan nombor telefon Yus atau boleh juga berhubung dengan saya (Omar) melalui tel – 0134220091 (Malaysia).

Semoga Yus sihat bersama keluarganya.

Gambar Kiri:- Azizah, Asnurrani, Nur Auni dan Yusmiati

Gambar Potret:- Yusmiati (Medan, Sumatera, Indonesia)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan