MIMPI KE BINTANG TV2

Dokumentari Tv Kisaah Omara

Omara dalam Telemovie Kami Datang Nak Raya

Ke Pulau Pinang

Rabu, November 25, 2009

Al Kisah Raya Korban, Sketsa Saya Dan GALAPAGOS Di Radio


Selamat Menyambut Hari Raya Qurban untuk pembaca blog saya semua. Yang baru sampai, selamat datang! Yang kunjung lagi... Selamat berkunjung.... Saya akan temui semua dalam AL KISAH RAYA KORBAN penampilan GALAPAGOS pada hari jumaat 27.11.09 jam 3.30 petang di Radio Malaysia Mutiara FM. Saya akan bawakan dua watak iaitu Pak Omaq dan juga Mamak Abdul bersama-sama dengan DJ YY dan pelawak Chik. Rancangan ini terbitan Yasser Yusof (YY) khas sempena Hari Raya Aidil Adha kali ini.

Selain lakonan sketsa jenaka dari kami, lagu-lagu yang berkaitan juga akan disiarkan dan salah satu daripadanya ialah lagu 'Salam Hari Raya' nyanyian dari album terbaru GALAPAGOS keluaran saya Omara Production, Lagu: Mat Din As-Salam dan Lirik: Omar M. Hashim (saya sendiri). Nyanyian YY dan Mat Din As-Salam.

Jangan lupa: Jumaat (Hari Raya) 27 November 2009 jam 3.30 petang di Radio Malaysia Mutiara FM. Dengar di radio (untuk P. Pinang 95.7mhz) atau klik radio online di www.mutiarafm.gov.my

Tiada ulasan:

Catat Ulasan