MIMPI KE BINTANG TV2

Dokumentari Tv Kisaah Omara

Omara dalam Telemovie Kami Datang Nak Raya

Ke Pulau Pinang

Isnin, September 26, 2011

Jadi Juri atau Pengadil


















Alhamdullilah. Saya kerap juga diundang untuk menjadi juri atau pengadil sesuatu pertandingan yang diadakan.

Antaranya, Nyanyian, Nasyid, Boria, Puisi, Seni dan sebagainya.

Sebenarnya saya sendiri kurang selesa bila dilantik sebagai juri atau pengadil kerana tidak dapat memuaskan kesemua peserta. Kalah menang mesti ada yang tidak puas hati. Tapi jika orang jemput, saya terima dan ada juga yang saya tolak. Jika tak jemput pun tak mengapa. Lebih baik saya jadi penonton saja.

Dalam pertandingan boria, saya pernah diundang jadi pengadil hingga ke Selangor dan Kuala Lumpur. Yang lain-lain tu di negeri negeri sebelah utara saja.

Tetap bersyukur kepada Allah, kerana semuanya adalah pemberiannya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan