MIMPI KE BINTANG TV2

Dokumentari Tv Kisaah Omara

Omara dalam Telemovie Kami Datang Nak Raya

Ke Pulau Pinang

Khamis, Mac 26, 2009

Hanya Satu Keluaran Majalah DEMI MASA Tahun 2005



Tahun 2005 saya terbitkan sendiri sebuah majalah khas untuk pelajar darjah 4,5 dan tingkatan 1 yang diberinama DEMIMASA. Saya dah dapat kelulusan KDN untuk terbitan dan edaran. Bersama rakan-rakan penulis yang juga guru, antaranya Ketua Editor - saya sendiri. Grafik/hias - Asnurrani Omar (anak). Kartunis - Pak Kojek. Wartawan/penulis - Drs Hj. Anwar Ahmad (Anuar Asmadi), Zainuddin Abdul B.A. (Hons.) UKM, Mohd. Idris Othman, Muniandy a/l Periasamy, Arzaman Sulaiman, Abdullah M.N. dan Omar M. Hashim.

Cetak pertama sebanyak 12,000 naskah. Mungkin tak menjadi rezeki, akhirnya saya mengalami kegagalan, majalah ini tidak mendapat sambutan di pasaran walaupun telah diedarkan ke seluruh Malaysia. Saya kerugian besar, tak apa... dah tak ada rezeki...

Kiri - Kulit Dalam Majalah DEMI MASA

Kanan - Kulit Luar Majalah DEMI MASA


Tiada ulasan:

Catat Ulasan