MIMPI KE BINTANG TV2

Dokumentari Tv Kisaah Omara

Omara dalam Telemovie Kami Datang Nak Raya

Ke Pulau Pinang

Khamis, April 16, 2009

Keluarga Yang Jauh Juga Tetap Dikunjungi



Kiri - Di rumah abang Aziz (abang ipar), Sungai Buloh Selangor tahun 2008. Dari kiri - Kak Rashidah (kak ipar), abang Aziz, Asyadi, Amsyar, Norizah, Saya (Omar), Azizah, Asnurrani, Nurul dan Asymawi. Tulisan dalam warna Biru muda keluarga abang Aziz dan Warna Merah keluarga saya.

Kanan - Tahun 2007 melawat emak saudara (Mak Penakan) keluarga Ndak Sinah di Felda Sungai Behrang, Slim River, Perak. Ndak Sinah berbaju bunga oren di hadapan. Sebelah kiri anak cucu keluarganya dan di sebelah kanan keluarga saya bersama adik Yusof dan keluarganya.

Walaupun saya sibuk dengan aktiviti harian, namun keluarga dan adik beradik yang jauh tidak juga dilupakan. Sesekali kena lupakan sekejap kerja jika tidak perhubungan keluarga semakin jauh.

1 ulasan:

  1. Assalamualaikum.. Apa khanbar PAK Omar?! Sehat?
    Hmmm edan rasa bngga lah coz dapat Blog Pak Omar! Mmg cantik!! lagi 1 penuh cerita2 dulu2.. kira kalau dibaca akan mngenali lagi veteran2 terdahulu... Pak Omar sudilah kiranya Pak Omar ke Blog saya utk mndapatkan AWARD g KHAS buat semmua!! Award tu sngt2 beerti buat edan... Baiklah Pak Omar.. edan berundur dulu.. Salam..

    BalasPadam