MIMPI KE BINTANG TV2

Dokumentari Tv Kisaah Omara

Omara dalam Telemovie Kami Datang Nak Raya

Ke Pulau Pinang

Ahad, Jun 28, 2009

Album Terbitan OMARA 'Ok Ikut Sama



Hasil kerja seni saya berselerak. Kadang-kadang tanpa dicari, ia terjumpa. Bila dicari, tak dapat. Malam ni saya ketemu Sebuah lagi Album terbitan saya iaitu 'OK IKUT SAMA IRAMANYA MUQABALA' terbitan pertengahan tahun 90an. Masih banyak lagi album lama keluaran saya yang akan dipaparkan di sini satu demi satu nanti.

Urusan Penerbitan: OMAR M. HASHIM (OMARA)
Penerbit: HANIFFA RAZAK
Pen. Penerbit: ELANGO & VIJOY
Penyanyi: VIJOY & BEN G
Susunan Muzik: ELANGO, BOY RAJ, CHANDRAN, VICKY & VIJOY
Jururakam/Adunan Akhir: MARK & JINO
Studio: FAME STUDIO PENANG
Terbitan: OMAR M. HASHIM (OMARA)
Edaran: FANTASIA MUSIC CITY (FMC)
Lagu: Ok Ikut Sama, Bukakanlah Pintu Hatimu Laila, Deana, Belengu Cinta, Kukirimkan Salamku, Menuju Kemenangan, Cinta Bukan Hanya Ucapan, Cinta, Kasih Mengapa Membisu dan Duit Duit Duit.

Sebuah lagu lirik ditulis oleh saya sendiri dalam album ini ialah 'MENUJU KEMENANGAN' dari Filem Muthu. Album ini disampaikan dalam Bahasa Melayu tetapi lagu-lagunya dipetik dari beberapa buah Filem Tamil yang popular. Hingga kini Vijoy dan Ben G masih lagi menyanyi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan