MIMPI KE BINTANG TV2

Dokumentari Tv Kisaah Omara

Omara dalam Telemovie Kami Datang Nak Raya

Ke Pulau Pinang

Sabtu, Jun 27, 2009

Percutian Ke Pulau Pangkor Rombongan Adik Beradik




Pada 6, 7 dan 8 Jun, saya mengikut rombongan keluarga yang terdiri dari keluarga sendiri dan juga keluarga adik-adik ipar bercuti di Pulau Pangkor, Perak. Enam keluarga kesemuanya, memang ramai. Percutian ini dirancang dan diatur oleh mereka, saya mengikut saja. Kami tinggal di Pangkor Indah Chalet.

28 orang kami ialah Azim, Asyadi, Norizah, Fazilah, Azizan, Fairol, Wani, Hasif, Afiq, Azizah, Irfan, Yusra, Marehan, Asnurrani, Auni, Fatin, Daniel, Asymawi, Hadifah, Azmi, Aiman, Haziqah, Amsyar, Hanis, Nan, Faezah, Azra dan Omar.

Alhamdullilah, bersyukur kepada Allah. Semuanya berjalan seperti yang dirancang.

6 ulasan:

  1. Alhamdulillah..
    Semoga ikatan silaturrahim kekeluargaan ini akan kekal sebegini selamanya..Amin

    BalasPadam
  2. Terima kasih Zai dan Luth Textile. Anak-anak yang lawa ke atau bapanya yang hensem? Heh he heeee.

    BalasPadam
  3. pada tarikh yg sama (6,7,8 jun) saya bawa anak2 makan angin di Pantai Teluk Senangin..3 hri 2 mlm..
    pergi Lumut sekejab beli buah tangan..

    BalasPadam
  4. Betul tu Khadijah. Sebaik balik dari Pangkor saya tengok blog Khadijah. Bentuk chalet dan pantai pun hampir sama... pi mai pi mai kawasan situ juga. entah-entah ada sama kat Lumut hari tu tapi tak kenal... he he...

    BalasPadam
  5. ya..kalau saya terjumpa en Omara pasti saya kenal..heheh..
    Oh ya..masa di Lumut panas sgt terik walau waktu petang...sekejab ja kat sana lari balik teluk senangin..taklah panas sangat..hehe

    BalasPadam